آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

پیشرفتهای 15 ماهگی ماهکم

1392/11/8 15:45
نویسنده : شقایق
300 بازدید
اشتراک گذاری

خانم گلم سلام

چند وقتیه که وقتی میخوایم از خونه بریم بیرون دخترم به زور میخواد خودش از پله ها بره پایین منم دستشو میگیرم و پله ها رو میشماریم و میایم پایین خلاصه دیروز عمو کسری اومده بود پیشمون داشت باهات بازی میکرد یهو گفت 1 2 شما گفتی 3 وای عمو کسری تا نیم ساعت تو شوک بود منم تو دلم قند اب میشد مامان جون و عمه هم حسابی ذوقت کردن شما هم که متوجه شدی همه دارن بهت توجه میکنم تا ازت میپرسیم 1 2 خودت با شیطنت و خنده میگی 3

وقتی ازت میپرسم دستت نشون بده دست راستتو میگیری بالا

وقتی دارم کفش پات میکنم بهت میگم پات بیار بالا پاهای کوچولوت میاری بالا

ازت میپرسم ساعت چی میگه میگی تیک

پیشی = میو

بع بعی = بع

وقتی صدای بلندی میشنوی میگی آخ

مامان جون عفت بعد از 3 هفته از بندر اومدن و کلی سوغات برات آوردن دستشون درد نکنه وقتی رفتیم خدمتشون شما و کبریا کلی ذوق کردین هیچکدوم حاضر نبودین مامان جون و یه لحظه ول کنین از اونجایی که من زرنگ ترم مامان جون راضی کردم چند روز بیان خونه ما وای خدا میدونه شما چقدر هیجان داشتی مگه شب راضی میشدی بخوابی تا ساعت 3 بیدار بودی اخرم با گریه میخوابیدی نکته جالبم اینه که مامان جون و مامان من صدا میکنی خوشگل مهربونممامان عفتم شما بینهابیت دوست داره قلب

تازگیها متوجه شدم که شما برخلاف من که اگر موقع خواب پتو نداشته باشم خوابم نمیبره شما با پتو میونه خوبی نداری و اگر پتو روت باشه کلی گریه میکنی با اینکه دست و پات یخ میکنه مجبورم وقتی خوابت برد پتو بکشم روت نازنینم خواب

دیگه اینکه از عسل خیلی بدت میاد حتی با خامه مخلوط کردم بازم نخوردی که هیچ کلی هم گریه کردی ناراحت

عاشق میوه هستی مخصوصا مرکبات و انار وقتی میریم باغ کلی ذوق درخت پرتقال و نارنگی میکنی توی مهمونیهام حسابی ابروریزی میکنی بس که جیغ میزنی که میوه بهت بدم منم هم خندم میگیره هم گریه در کل این شکلی میشم خجالت

در اخرم بگم که پروژه از پمپرز گرفتن هنوز افتتاح نشده تعطیل شده و طی بررسی که کردم متوجه شدم که شما هنوز خیلی فسقلی هستی (ممنون از دوستانی که همفکری کردن مخصوصا سودابه جونم سپاس )

 

 

کبریا ملوسه ماچ

 

 دختر باتری دوست من بلاخره هر جور شده باتری رو پیدا میکنه

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی پوریا
9 بهمن 92 14:45
فدا آوینا جونی خدا نکنه عزیز مهربون
مامان کوثری
11 بهمن 92 13:31
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
سارا مامان محمدرضا
14 بهمن 92 2:46
چه بامزه تر شدی آوینا ملوسه! ااینکه تو مهمونی اونکارو میکنه واسه میوه خیلی بامزه بود. عزیزم. بوووووس ممنون عزیزم دخملی عاشق میوه هست
مامانی کسرا
15 بهمن 92 12:13
نمیدونم بچه های این نسل چرا از پتو خوششون نمیاد برعکس ما که تابستونم باید یه چیزی رودست و پامون باشه تا خواب بریم اینا تو زمستون بی پتو راحتر خواب میرن!!!!!!!!!! من موندم جریان چیه والااااااا؟؟؟؟ همیشه شاد باشی ملوسک خانم اخ گفتی حرف دلمو زدی سودابه جون من که تو کار وروجکم موندم