آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

تولد 1 سالگی نفسمممم

1392/12/21 20:03
نویسنده : شقایق
496 بازدید
اشتراک گذاری

دخترزیبای من نازنینم یدونه مامان  تولدت مبارک

یکساله شدن مادر و پدر شدنمون مبارک  

ممنون که رویای مادرشدن منو به یقین تبدیل کردی ممنون که منو به عنوان مادر خودت پذیرفتی ماه پیشونی من میلادت فرخنده ترین روز دنیاست پری کوچولو من امیدوارم هیچ یک از ارزوهات برات ارزو نمونه و همیشه سالم و شاداب باشی

یکسال از کنار هم بودنمون مثل برق و باد گذشت این مدت برام مثل خواب و رویا بود دلم برای لحظه لحظه هاش تنگ شده با وجود سختیش و من که تازه کار بودم و خودمم میدونم که اونجور که باید نبودم ولی همه سعیمو کردم اگر کمی و کاستی بود تو ببخش

ممنونم ازت چون دید من به زندگی با وجود گل روی تو تغییر کرد دیگه بدون تو هیچ جا به من خوش نمیگذره و من اون روزی حالم خوبه که تو خوب باشی خوب بخوابی خوب غذا بخوری و اگر غیر این باشه روز من خرابه

بدون که با وجود تمام مشکلات و بی تجربگی من اما برام شیرین ترین لحظه های عمرم رقم خورد و حسرت هر ثانیه هاش دلمو اتیش میزنه

شیرین تر از عسل تو منو مادر کردی حس غریبی که با دنیا عوض نخواهم کرد نمیدونم انگار با تو من دیده شدم شکفتم

عشق کوچولوی من امید همه زندگیم همیشه بهت افتخار میکنم و از همه چیز توی دنیا برام مهمتری تو تمام ارزوهامی بدون که توی تک تک واژه هایی که تایپ کردم فقط و فقط جوهرعشق مادری ریختم و بس

نمتونم واژه ای که رو پیدا کنم که دوست داشتنم و بهت نشون بده فقط بدون میپرستمت گل شقایق

ادامه عکسا رو بعد میذارم الان سرعت اینترنتم پایینه نمیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
14 آبان 92 13:29
گمان میکنم هر انسانی روزی، جای خالی دوست را حس خواهد کرد؛ شاید روزی که تنها کفش‌های خالی اش مانده باشد .. دلم براي يه مادر ودختر تنگ شده... عزيزم زودتر اپ كن فدای دوست مهربون خودمممم ممنونم عزیزم
مامان امیررضا
15 آبان 92 1:12
گل دختر تولدت مبارک .مامان شقایق یکساله شدن مادر بودنت هم مبارک ممنون خاله جون مهربون قربونت برم مرسی
مامان ایدین
15 آبان 92 15:59
تولدت مبارک گل خوشکل من ممنون خانمی لطف داری گلی خانم
مامانی کسرا
18 آبان 92 15:19
به به تولدت مبارک آوینای عزیزم به قول چارلی چاپلین،یک بهار ،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان رو دیدی از حالا به بعد همه چی تکراری به جز مهربانی. مهربون کوچولوی دوست داشتنی ممنون عزیزدلم فدات
مامان محمدصدرا
20 آبان 92 0:48
تولدت مبارک خوشگلم ان شاالله 120 ساله بشی مرسی عزیزم لطف دارید
خاله الهام
28 آبان 92 9:10
آوينا جون تولدت مبارك گلم ان شا لله 120 ساله بشي گلم مممنون خاله جونممممم
مامان مهساجون و معین جون
5 آذر 92 15:12
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***_____________________*** _***_______ـــــــــــ_________*** __***___________________*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*
سارا مامان محمدرضا
7 آذر 92 3:14
چقدر زیبا احساساتتو نوشتی...خیلی کیف کردم... آفرین به این همه ذوق... خیلی مامان مهربونی هستی... خوش به حال آوینا جون که چنین مامان مهربونی داره... راستی تولد یک سالگیتو بهت تبریک میگم... یه چیز جالب! من تو یه سایت طراحی عکسای کفشدوزکی خوشکل آوینا رو دیدم! خیلی خوشم اومده بود. چند هفته پیش دیدم. مبارکههههه مبارک. ممنون عزیزم شما به من خیلی لطف دارید ممنون فدات شم پسر خوشگلمو محکم ببوس که دلم براش خیییلی تنگه
سارا مامان محمدرضا
7 آذر 92 3:16
شقایق جون به ما هم سر بزن. چند تا پست زدم ندیدی. رمز هرکدوم از قبلیا رو خواستی در خدمتم. رمز آخرین پستمو هم میزنم تو خصوصی چک کن. بووووس واسه تو و دختر عسلت فدات عزیزم ممنون که بهمون سرزدید الان بدو بدو میام