آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

عزیزترینم در اواخر 11ماهگی

1392/7/27 8:39
نویسنده : شقایق
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خانم ناز خودمممم

وروجک شیرین زبونم کلی پیشرفت کردی گوشی رو میذاری رو گوشت و میگی الو بابا دردر

مدام درب حمام نشستی و میگی اب با  (اخه وقتی میخوام ببرمت حمام بهت میگم بریم اب بازی)

و بیشترین کلامت  اب یا شیر

قدم برداشتنت بیشتر شده اما گاهی خیلی عجله میکنی و قدمهای بزرگ برمیداری واسه همین خیلی کنترل نداری عزیزم اخه هنوز اول راهی نانازم

دیشب که درگیر اسباب کشی بودیم و کلی کار داشتم دنبالم می اومدی و میگفتی به به برگشتم خونه مامان جون و برات غذاتو گرم کردم در کمال تعجب خوردی الهی بمیرم من انقدر مشغول اسباب کشی بودم که ازت غافل شدم ببخش فدات شم

مخصوصا که من دارم بساطم و بعد از 2 سال باز میکنم اخه من اول حاملگی هم حالم خیلی بد بود هم به شدت از خونمون متنفر شده بود و اصلا نمیتونستم اونجا بمونم از تنهایی هم میترسیدم واسه همین بساط و جمع کردیم و مزاحم مامان جون شدیم وسایلا رو توی سوئیت مامان جون گذاشتیم و خودمون بالا در خدمت مامان جون بودیم واسه همینم همشون نیاز به شستن داشتن و مجبور شدم همشون و بشورم و خشک کنم و جا بدم با وجودی که مامان جون و خاله شبنم و عمه کیمیا و مامان محبوبه و دایی محمد و بابایی خیلی کمک دادن اما بازم از خستگی دارم میمیرم هنوزم کلی کار مونده و از همه بدتر اونجا اینترنت ندارم اما سریع اقدام میکنم البته میتونم با گوشی بیام ولی سخته

کلی عکس داری که الان وقت نمیکنم برات بذارم بعد میذارم

دوستای گلم همتون دوست دارم نمیدونم دیگه کی اینترنتم وصل بشه اما با گوشی سعی میکنم بهتون سر بزنم به خدا میسپارمتون ماچ

آوینا عسلی تا این لحظه ، 11 ماه و 23 روز و 23 ساعت و 23 دقیقه و 26 ثانیه سن دارد :.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پریسا
1 آبان 92 21:42
11 ماهگیت مبارک باشه عزیزم.

ماشالله به این همه کار و شیرین زبونی که یاد گرفتی


مرسی عزیزم
ممنون خاله جون مهربونمممم
الهام مامان محیا
2 آبان 92 1:16
روزی که خدا گل خلایق سرشت
بالای در بهشت اینگونه نوشت
بی مهر علی ورود اکیدا ممنوع
با حب علی بیا که بازست بهشت
"عید ولایت بر
نی نی وبلاگیها مبارک "


ممنون عزیزم
مامانی کسرا
4 آبان 92 18:38
خانم خانما تولدت مبارک
یکساله شدنت مبارک
انشالله سالهای سال سالم و شاد در کنار مامان شقایق عزیز و بابا سجاد مهربون زندگی خوبی داشته باشی عزیزم
تولد تولد تولدت مبارک
اووووووووووووووووووو


فدات عزیز دلم خیلی لطف داری مهربونممممم
مرسی از دعای قشنگتون
معصوم/مامان جان جان فاطمه
5 آبان 92 14:23
با يه سبد پر از گل هاي ياس و ميخك
دلم ميخواد به اوينا گلي بگم تولدت مبارك
خدايا گل لبخند هميشه رو لب هاي اين فرشته ي كوچولو باشه تنش هميشه سالم
وجودش سرشار از عشق



ممنون عزیزم خیلی لطف داری
ماماني كسرا
11 آبان 92 10:03
اميدوارم نبودنت بخاطر اتفاقات خوب باشه


فدات عزیزم متاسفانه اونجا اینترنت ندارم
مامان محمدصدرا
11 آبان 92 17:06
خونه تازه مبارک. ان شاالله به سلامتی. پس بگو چرا به ما سر نمی زنی.
تولد عزیز دل خاله هم مبارک باشه ان شاالله 120 ساله بشی


ممنون عزیزم کم سعادتم
مرسی خاله جون مهربونمممم
سارا مامان محمدرضا
7 آذر 92 2:52
به سلامتی اسباب کشی کنید ایشالله. چه حرفای بامزه ای میزنه آوینا عسلی.... جوجوی خاله ممنون عزیزم لطف داری خانمی