آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

آوینا در اوایل 8 ماهگی

1392/4/9 18:39
نویسنده : شقایق
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان وااااااای که این روزا خیلی کارای خطرناک میکنی نمیتونم حتی یه لحظه ازت چشم بردارم یا دنبال اشغال خوردنی یا زیر تخت و مبل گیر کردی !!!!!!!!!

تازگیهام توی گهواره میشینی گاهی تلاش میکنی همون جا بلند شی تعجب

نشستیم به اتفاق خانواده سریال حرص در بیار حریم سلطان نگاه میکنیم که یهو دیدم آوینا که خواب بوده توی گهواره نشسته داره با خوشحالی به ما نگاه میکنه واااااااااای منو میگی کلی هول نکردم اصلا انتظارشو نداشتم ابرو

خلاصه که بدجوری عادت کرده منم  به اصطلاح اومدم زرنگی کنم 2 تا بالشت گذاشتم اینور و اونورش که نتونه تکون بخوره یه مدت تلاش کرد دید نمیتونه بلند شه , شروع کرده بلند بلند گریه کردن منم از اموزشش منصرف شدم به عبارتی مجبور شدم زیر بار برم......متفکر

خدا را هزار بار شکر که دخملی  شاده اونم با اون همه مشکلاتی که من توی دوران بارداری کشیدم ولی وقتی براش لالایی میگم یا اهنگ غمگین باشه بغض میکنه و گریه و زاری گریه به گمانم از عوارضش باشه, بابا سجادی که  جو گیر شده میگه مثل خودم شادابه تعجب زبان مدام در حال دست زدنه  فدای دستات بشم  تا میگیم دست دستی شروع میکنی به دست زدن عشق منتشویق القصه جفت مادر بزرگام به هیجان اومدن و برای دخملی هدیه گرفتن مامان جون عفت که همیشه ما رو شرمنده میکنن برای آوینا جون استخر توپ گرفتن مامان محبوبه هم اسب , ممنون از لطفشونماچ

به خیار خیلی علاقه داری اگر خیار ببینی کلی ذوق میکنی و دست میزنیخوشمزه

واژه های عروسکم قلب

دس

توپ

بابا

ماما

بوپ

بده

 دیروز با کلی ذوق و شوق برای خانم سوپ درست کردم و طبق برنامه بهداشت توش عدس ریختم وروجک دوست نداشت یه ذره هم نخورد هیچی دیگه مجبور شدم دوباره به سبک قدیمش براش درست کنم عجیبه ها اونم طمع و مزه میفهمه خدایااااااااا یول

 

  نازنینم داره دست میزنه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرتین
9 تیر 92 21:35
آخ آخ از دست این شیطون کاریای بچه ها که همیشه مامانا مجبور تسلیم بشن بعدشم پی چی فکر کردی مزه که میفهمن هیچ خیلی چیزهای دیگه هم میفهمن


بله درسته حق با شماست
ماماني كسرا
11 تیر 92 9:04
عزيزم خدا حفظش كنه شقايق جان
خيلي مواظبش باش


مرسی لطف دارید ممنونم
مامان امیررضا
12 تیر 92 1:44
سلام خاله شقایق بهم رای می دی؟
کدم 257 و شماره پیامک 20008080200


چشم . ممنون به ما سر زدید
معصوم/مامان جان جان فاطمه
13 تیر 92 11:23
سلام به مامان شقايق و اوينا خوشمله
عزيزم يه چيزه جالب شما دو فروردين 87 ازدواج كردي من و شوشو 5 فروردين و جالب اينكه اوينا خوشمله 4 ابان دنيا اومده و جان جان ما 7 ابان دقيقا فاصله ها ميشه 3 روز
حالا چون دخملي ها هم سن هستن خوشحال ميشم با هم تبادل لينك كنيم و از نظرات همديگه استفاده


واااااای خیلی جالبه .با افتخار لینک شدید
بابای یسری جان
13 تیر 92 16:02
باز هم سر زده بیایید ،
کمی آشفتگی بد نیست ،
آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار،
و مرتب کردن ِموهای پریشان ،
بهانه ای می شود برای زندگی ام .

شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.


چشم حتما. ممنون که به ما سر زدید
مامان کوثری
15 تیر 92 5:04
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
بابای یسری جان
15 تیر 92 14:53
با سلام مجدد آوینا جان را با افتخار لینک کردم