آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

روزت مبارک عزیزم

1392/3/4 15:52
نویسنده : شقایق
280 بازدید
اشتراک گذاری

 آوینای نازنینم

تا پیش از تولد تو

بابایی در زندگی من فقط همسر بود با چاشنی عشق...

تو امدی و امروز نقش پدری و همچنین دنیا و بهشت را به او تقدیم کردی ....

پدرت در مهربانی انچنان سخاوتمند است که بهشت را چون لحظه لحظه های زندگیش با ما قسمت میکند...

مادر خوب است ....پدر خوبتر

دخترم از تو چه پنهان گاهی به سجاد حسودیم میشه !

او دنیا را از دید خالصانه و صادقانه تری میبیند و تو را جوری دیگر دوست دارد . جوری بهتر و صبورانه تر ...

سجاد عزیز تر از جانم

ارزو میکنم اغوش گرم و مهربونت تا ابد استوار و سلامت و مثل همیشه جای امن من و دخترم باشه .

روزت مبارک .دوست دارم....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایمان
3 خرداد 92 15:53
اگر بدانی
چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
“پدرت” را می پرستی
روز پدر مبارک



فداتون ممنون همچنین برای شما عزیزم
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
4 خرداد 92 21:15
سلام مرسی از اینکه به ما سر زدید
همچنین ممنون که نظر دادید و خاموش نبودید