آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

گذر زمان

1392/4/29 7:59
نویسنده : شقایق
265 بازدید
اشتراک گذاری

آوینا جونم نمیدونم در وجود نازنینت چی هست که مرا  اینگونه عاشق و دیوونه خودت کردی هر روز که میگذره عاشق ترم میشم عاشق نگاهت خنده های شیرینت معصومیت وجودت وای که چه لذت بخش است وقتی که صورت زیبایت را بر صورتم می فشاری و مرا غرق در شادی میکنی اخ  که من مثل دیوونه ها دوست دارم
هر روز که میگذره تو ماهتر از قبل میشی و البته بزرگتر 

هر روز که میگذره شیرین تر از قبل و من بی قرارتر برای در اغوش کشیدنت
 هر روز و هر ثانیه بغلمی اما باز احساس میکنم کمه بعضی وقتا مامانی دلش میخواد تو رو تو بغلش پرس کنه عروسکم 
دختر عزیزم هر روز توانا تر میشی و ما شگفت زده تر از این همه یادگیری و پیشرفت نازنینم همینطور ادامه بده تا همه چیزا رو در زندگی یاد بگیری  
آوینا می بینی زمان چطور میگذره انگار همین دیروز بود که بدنیا اومدی حالا ماشالا 140 روز از تولدت گذشته این روزا حسابی دستاتو توی دهنت میکنی و گاهی 5 تا انگشتاتو چنان تا اعماق گلوت فرو میبری که بالا میاری بدجوری عادت کردی خوشکلم تا دیر نشده باید ترکت بدم
امروز 24 اسفند91 است و 5 روزه دیگه عید نوروزه اولین عید دخملی البته سال گذشته اوینا جونم تو دل مامانی بودی قربونت برم دوست دارم 
 
یدونه مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الینا
22 فروردین 92 15:02
سلام عزیزم .چرا نمی تونی عکس بزاری ؟ اگه تازه وارد وبلاگ شدی بهت بگم که باید حجم عکس ها رو اول کم کنی و بعد تو وبلاگ بزاری،احتمالا حجم عکسات زیاده و آپلود نمیشه

میتونی بری تو paint و در اونجا عکستو باز کنی و گزینه ی resize رو بزنی و سایز مثلا 100 رو 20 کنی(هم طول هم ارتفاع) و ذخیره کنی .بعد عکس کم حجم شده رو آپلود کنی تو وبلاگت




سلام نمیونم چشم حتما فداتون خیلی ممنونم لطف کردین


حامی
30 فروردین 92 22:29