آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

عادات اوینا (6)

1392/4/29 8:17
نویسنده : شقایق
258 بازدید
اشتراک گذاری

خوشکلم عادت کردی حتما باید موقعه خواب عروسک اردکت  بغلت باشه میچسبونیش به صورتت و میخوابی  

موقع شیر خوردنم اواز میخونی هووووم هووم بعدم یهو به چشمای من خیره میشی و لبخند میزنی منم تا میتونه بوست میکنم اینجوری میشه که خواب از سرت میپره  

به پستونکتم بدجوری عادت کردی از مدلای دیگه هم نمیخوری موقع خوابم که دیگه   

چند روز پیشم رفته بودیم عقد دوست مامانی نمیدونی به میوه ها چجور نگاه میکردی ما هم دلمون سوخت و یه زره سیب بهت دادیم که مزمزه کنی که دیگه ول کن نبودی ابرو برامون نذاشتی اگرم بهت نمیدادم شروع به گریههههه میکردی اونم چه گریه ای   خاله شبنم هم حسابی بهت داد مجبور شدم چاره ای برام نذاشتی امیدوارم همیشه اشتیاق به خوردن داشته باشی فرشته کوچولوی من

نفس من ببین با خودت چکار کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حنانه زهرا
1 خرداد 92 10:03
آخی الهی جیگرم کباب شد