آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

شلپ شلوپ اب بازی

1393/4/4 7:42
نویسنده : شقایق
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر زیبای من

نازنینم خدا را شکر ترست از حمام خیلی کمتر شده یعنی تقریبا برطرف شده آرام

خیلی خوشحالم که با این ترست کنار اومدی خیلی بابتش غذاب کشیدیم هنوز وقتی یادم به گریه هات میاد اشک تو چشمم میشینه

اما بگم که چطوری این اتفاق فرخنده رخ داد

اول تشکر کنم از دوست عزیزم استادم خانم مدرکی که واقعا بهم کمک کردن و من خیلی خیلی ممنونشونم صبح همون روز که قبلا خدمتتون گفتم باهاشون تماس گرفتم و براشون توضیح دادم که از اون همه ذوق آوینا واسه حمام کارمون به کجا رسیده و خانم مدرکی که دکترا روانشناسی کودکان دارن بهم چند تا توصیه کردن

1 . به هیچ عنوان دیگه به زور نبرمت حمام و باید بهت زمان بدم تا اون خاطره تلخ برات کمرنگ بشه

2. اگر بچه ای در دسترس هست اون حمام بره و آوینا فقط تماشا کنه اگر هم بچه ای نیست از عروسکاش کمک بگیریم

3. حمام براش به صورت بازی باشه و اگر نخواست اصلا براش شامپو و صابون نزنم

خلاصه کار ما شده بود عروسک حمام بردن روزای اول که انقدر وحشت داشت که حتی جلو نمیومد و از توی اتاقش گریه میکرد و منو صدا میکرد مامان بیا منم سریع تعطیل میکردم و میرفتم پیشش بعد کم کم جرات پیدا کرد و از دور نگاه میکرد وقتی میدید با عروسکش توی حمام بازی میکنم و بلند بلند میخندم خندش میگرفت  یه روزم عروسکش دادم به خودش براش شامپو و لیف زد و کلی هم ذوق کرد اما کار سخت و بابا سجادی انجام داد چون باعث این ترس شده بود خودش خیلی نگران بود و یه روز آوینا با لباس برد حمام و کلی باهاش اب بازی کرد بعد کم کم لیف و شامپو .......... نمیگم گریه نکرد یکم گریه کرد اما فقط چند ثانیه منم تند برچسب سیندرلا بهش دادم و دور تا دور حمام براش برچسب زدیم و دست و هورا و رقص از اون روزم خودش میاد میگه بریم حمام و من واقعا خوشحالم

ممنونم عزیزدلم

 

آوینا عسلی تا این لحظه 1 سال و 7 ماه و 28  روز سن دارد

پسندها (1)

نظرات (0)