آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

روزانه های اردیبهشتی

1393/2/29 16:35
نویسنده : شقایق
274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

 

دختر گلم اینروزا خیلی شیطون شدی و توی خونه اصلا به من اجازه هیچ کاری نمیدی تمام وقتم با تو پر میشه گاهی زمان کم میارم و غافل از همه چی میشیم و یهو بوی سوختگی منو از جا میپرونه و تازه یادم میاد که وااااااای غذام سوخت !

چند وقته مدام میخوای بغلم باشی دلت میخواد همش با هم بازی کنیم ماشالا به این همه انرژی بیشتر وقتا من کم میارم اما شما هزار ماشالا اصلا ......

 

چندتا لغت جدیدم یاد گرفتی خندونک

 

ایشو به معنی پاشو

ایشین به معنی بشین

ایشی به معنی شیر 

123 به معنی پله زبان

سورسور به معنی سرسره

 

به محضی که عصر بابا سجاد عزیز میاد خونه میپری تو بغلش و میگی غام غام به معنی موتور بعد هم دخترکم درخواست پارک میدن و از اونجایی که امر امر ایشونه ما میگیم چشم آرام عاشق سرسره هستی هر بار که میخوایم از پارک برگردیم گریه میکنی اما خیلی زود اروم میشی و شروع میکنی به بای بای کردن خوشگلم

متاسفانه عکسی از پارک نداریم اما به زودی اینکارو میکنم دلبندم

 

 

فدای معصومیتت

شیطونک

 

آوینا جون و عمو کسری مهربون در حال رفتن به گردش

 

 آوینا جان من


مـا عاشقت  هـستیم
 و تا انتهاے
 
این دنیـاے پـر از تهـے
 
هیچ کارے به جز دوست داشتنت نداریم
 
هـیچ دلیلے بـرای تنهـا گذاشتنت نداریم
 
و هیچ بهانه اے براے از یاد بردنت
 
حتے براے لحظه اے نداریم
 
بیشتر از آن که فکرش را بکنے  دوستت داریم

 

 

.: آوینا عسلی تا این لحظه ، 1 سال و 6 ماه و 25 روز سن دارد :.

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان امیررضا
30 اردیبهشت 93 1:42
وای شقایق جون آوینا جون رو بجای من محکم بغلش کن و ببوسش خیلی خوردنی شده هاااا
شقایق
پاسخ
مرسی گلم شما به ما خیلی لطف دارید امیر رضا عزیزمممم از طرف من غرق بوسه کنید
نهال
4 خرداد 93 13:02
سلام گلم چه لباس نازی داری عزیزم به ماهم سربزن
شقایق
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف دارید چشممممم اومدم
مریم
5 خرداد 93 15:13
سلام چه دخمل نانازی
شقایق
پاسخ
سلام عزیزم ممنون لطف دارید مرسی که به ما سر زدید