آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

مامان شدن عروسکم برای عروسکش !

1393/2/25 9:26
نویسنده : شقایق
563 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل من

 دخترم دیروز یکی از عروسکات که قبلا مامان جون عفت برات هدیه اورده بود افتتاح کردی و کلی عاشقش شدی و خودت بدونی که ما بهت بگیم صداش کردی ناناز گاهی هم بهش میگفتی عزیزممممم  محبت  مهربون با احساس من ماشالا به این همه شیرین زبونی  بوس

 نانازو سخت توی بغلت گرفتی و فشردیش بهش به به دادی اب دادی بعد هم که وقت خوابش شد توی بغلت انقدر کل خونه چرخیدی تا خواب رفت بعد خیلی اهسته گذاشتیش رو زمین و به من اروم گفتی هیسسسسسس خـــــــــــــــوابه !!!!

عصرم که بابا سجاد مهربون اومدن و میخواستیم بریم گردش بدو بدو ناناز و بغل کردی و با خودت اوردی قربونت برم که انقدر قلبت بزرگ و پاکه  و از جنس خداست بغل

الهی قربونت برم من که انقدر قشنگ بازی میکنی

بوسبوسبوس

اینجا تند تند تکونش میدادی من هیچوقت برای خوابوندنت اینکارو نکردم انگار تو از من خیلی بیشتر بلدی مادری کنی وقتی برای ناناز اینکارا رو میکردی من کلی شرمندت شدم

اینجا ناناز خوابش برده و گلم به ما میگه هیسسسسس دستای قشنگتم میذاری رو بینیت خندونک

عروسکم عروسکشو خوابوند خیالش راحت شد داره اجازه میگیره که بره توی استخر توپش فدات شم من

خدا حفظت کنه ماشالا این روزا خیلی شیرین شدی  البته شیرین بودی شیرین تر تر تر تر شدی چشمک

دختر یعنی زندگی محبت مهربونی اعتماد عشق و وفا

 

خدایا به دستای مهربون خودت میسپارمش همیشه نگهدارش باش

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان دلنیا
26 اردیبهشت 93 16:13
عزیزم چقد تو نازی ماشالله لباشو چطوری غنچه کرده . ای جوووووووووووونم
شقایق
پاسخ
لطف دارید خاله جون مهربون مرسی که به ما سر زدید دختر زیباتو ببوس
مامان پریسا
27 اردیبهشت 93 12:31
نمیدونم کامنت گذاشتم یا نه ب هر حال قلبون این دخملی ناز که با عروسکش داره عشقققققق میکنه.
شقایق
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری
مامانی کسرا
28 اردیبهشت 93 18:31
عزیزم، خدا حفظش کنه، چقدر ناز بازی میکنه ماشالله به این خانم خوشگله اون قسمتش که میگفته مامان هیس خیلی باحال بود همیشه خوب و خوش باشید
شقایق
پاسخ
مامانی کسرا
28 اردیبهشت 93 18:32
عزیزم، خدا حفظش کنه چه آروم و ناز بازی میکنه ماشالله به این دخمل عزیز و دوست داشتنی اون قسمت که میگفت مامان هیس خوابه خیلی باحال بود همیشه خوب و خوش باشید
شقایق
پاسخ
ممنون سودابه عزیزم لطف دارید مرسی گلم