آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

ترس مامان شقایق

1393/2/14 8:22
نویسنده : شقایق
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه پری مامان الهی فدات شم دختر خوشگلم امروز باید بریم بهداشت و خانمم واکسن 18 ماهگی بزنه اخه دخترم ماشالا بزرگ شده اما مامانم من دارم از ترس میمیرم فکر اینکه شما رو به زور روی تخت بخوابونن و شما زار زار گریه کنی دیوووونم میکنه گریه

خدااااایا امروز زود تموم بشه

الان دختر خوشگلم بی خبر خوابه منم از استرس از ساعت 4 صبح بیدار شدم و از فکر واکسن شما خواب به چشمم نیومده الهی بمیرم برات کاش میشد به جای شما به من بزنن عزیزدلم عشق زندگیم برای سلامتی خودت هست و همه کوچولوها اینو تجربه کردن

نمیدونی با چه حالی تب سنج و قطره استامینوفن و ایبوبروفن و شیاف برات اماده گذاشتم فقط خوشحالیم از اینکه که دیگه تا چند وقت هر دوتامون راحتیم

بابا سجاد مهربون امروز بخاطر واکسن شما مرخصی گرفته تا هر دوتامون در خدمتت باشیم

الهی بمیرم نمیدونم چقدر اما میدونم درد داره و اذیت میشی توی وبلاگ دوستی خوندم که این واکسن شاه واکسنا هست امیدوارم زود بگذره

عزیزم واکسنت با تاخیر زدیم به علت اینکه واکسن یکسالگی شما دیر زده شده دکترت گفت 18 ماهگی هم با تاخیر بزنیم

 

.: آوینا عسلی تا این لحظه ، 1 سال و 6 ماه و 7 روز و 22 ساعت و 7 دقیقه و 56 ثانیه سن دارد :.

 

پسندها (1)

نظرات (0)