آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

مادر که باشی .....

1393/2/13 17:49
نویسنده : شقایق
208 بازدید
اشتراک گذاری

مادر که باشی نباید سرما بخوری یا اگه هم سرما خوردی باید زودتر خوب بشی


مادر که باشی نمیتونی تب کنی دیگه چه برسه به اینکه لرز هم بکنی یا اگر هم تب و لرز کردی باید سعی کنی خیلی حالت تب و لرزت رو بچت نبینه آخه ممکنه بترسه و نگران بشه اینطوری بیشتر بهت بچسبه و ممکنه اون هم سرما بخوره.


مادر که باشی خیلی وقت نداری بشینی و بری تو عالم خودت و واسه خودت باشی


مادر که باشی وقتی هم عصبانی میشی و داد و بیداد راه میکنی بعد که بچت میخوابه میشینی به صورت معصومش نگاه میکنی غصه می خوری که چرا نتونستی جلوی خودت رو بگیری !!!!


مادر که باشی گاهی لحظه شماری میکنی که بچت بخوابه بعد که میخوابه و خوابش طولانی میشه دلت براش تنگ میشه!!!!


مادر که باشی باید خیلی مراقب خودتو رفتار و گفتار و کردارت باشی.


مادر که باشی بزرگ میشی پله به پله با بچت بزرگ میشی.


مادر که باشی مدام دلت می تپه واسه بچت. 

 


چقـــــــــــــــــــــــــــــدر لذت بخشه دیدن دویدن دختر کوچولوم که میاد از پشتم بهم میگه  : مامان سلااااام...وقتی منم پخخخ میکنم و میگم سلاااااام عسلم غش غش  میخنده...از ته دل میخنده..همه دندونهاش پیدا میشه...و من ضعف میکنم واسه این خندیدنش....چقدر دوست داره که سوراخ سنبه های جدید رو کشف میکنه و سعی می کنه از همشون رد شه و وقتی نمی تونه از جایی رد بشه ...مثل خودم داد و بیداد میکنه...ماما بیاااااااا ....الهی من بگردم قربون اون قد و بالای قشنگت...مامانی ببخشید منو ببخش اگه باهات بد رفتاری کردم.....

تو همه عمر و جون منی...مگه غیر از اینه که زندگیم با تو معنا پیدا کرده؟....مگه غیر از اینه که هر چی دارم و ندارم مال توئه؟...مگه غیر از اینه که اولین و مهمترین وظیفه من مادری کردن برای توئه قشنگم؟...با خودم خیلی کلنجار رفتم...یعنی با ذهنم که گاهی مثل خوره میوفته به جونم و گاهی از پا درم میاره... شرمندتم که گاهی شریط زندگی منو تحت فشار میزاره و من ....... ببخش

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

ژاله مامان آیدا
13 اردیبهشت 93 18:46
سلام مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
13 اردیبهشت 93 18:50
چه دستای نازی
شقایق
پاسخ
لطف داری فدای چشمات