آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

تجربه جدید

1392/12/24 17:11
نویسنده : شقایق
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به وروجک خودممممم

عزیزدلم امروز یه روز خاص بود صبح که ساعت 10 از خواب بیدار شدی زود اماده شدیم و 2 نفره رفتیم گردش وقتی سوار تاکسی شدیم دختر نازی جلو نشسته بود که شما کلی باهاش سرگرم شدی بعدم رفتیم توی پاساژ من مانتو میخواستم چرخی زدیم ولی چیزی گیرم نیومدناراحت

دست در دست هم رفتیم غرفه هفت سین و شما کلی ذوق ماهی کردی

برات چند تا گیر مو خریدم از مغازه که اومدم بیرون یهو چشم افتاد به اطلاعیه (اموزش موسیقی به کودکان )رفتم داخل فروشگاه موسیقی و ازشون پرسیدم  چه گروه سنی اموزش میدن ؟ گفتن از 3 سالگی اما دلم نیومد دست خالی بیام بیرون برات بلز و فولوت خریدم مبارکت باشه عزیزترینم

خلاصه که تجربه خوبی بود نمیدونم انگار میترسیدم 2 تایی بدون سجاد بریم بیرون فکر میکردم شاید نتونم کنترلت کنم اما خیلی هم سخت نبود بقول معروف فکر هر چیزی از عمل بهش سخت تره مژه

امروز خیلی خانم بودی و من از اینکه گل دختری مثل شما دارم بخودم بالیدم وقتی از غرفه هفت سین برات حاجی فیروز خریدم خیلی هیجان زده شدی و با ناز و ادای دخترونه گفتی مرسی وااااااای منو میگی همونجا خوردمت نازنینم

فدای خندهات دلبرشیرینم قلب

 

از خوشحالی کلی بالا و پایین پریدی

جونممممم با این نگاه معصومت فرشته من

اینم خریدمون از غرفه هفت سین (شمع اسب و حاجی فیروز )

 

راستی یه مطلبی رو جا انداختم 

دخترم آرزوهای من توی دستای تو هست .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیررضا
25 اسفند 92 0:41
آخی عزیزم مبارکت باشه . خوشبحالتون گل دختری از خرید و گردش تو بازار خوشش اومده ما که مکافاتی داریم با فسقلی برای بازار رفتن اصلا حوصله بازار رو نداره
شقایق
پاسخ
ممنون عزیزم اخی حتما از شلوغی بدش میاد براش هدیه یا خوراکی بگیر که مشغول بشه شما هم به خریدت برس
سارا مامان محمدرضا
25 اسفند 92 18:26
عزیزم مگه مرسی گفتن هم بلدی؟؟؟؟؟ آفرین که اذیت مامانی نکردی تو بازار. منم هنوز تنها باهاش نرفتم. میترسم. تازه راه هم نمیره دیگه بیشتر. کادوهات مباررررکت باشه. بلزت شبیه مال محمدرضاس. چه دختر ملوس و ناز و مهربونی هستی!!! ماشالله دخمل حرف گوش کن
شقایق
پاسخ
اره خدا را شکر دختر خوبی بود و به جفتمون خوش گذشت ممنون اره با محمدرضا جون هم گروه هستن