آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

پیشرفتهای اواخر 15 ماهگی ماهکم

1392/11/22 18:24
نویسنده : شقایق
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ملوسک خودم به عشقم به زندگیم به دردونه قلبم و یه دونه خونمون ماچ

عزیزترینم خیلی گلی خیلی ماهی خیلی مهربونی هر چی ازت تعریف کنم بازم کمه هر چی از قلب بزرگت بگم بازم بدون شک همشو نگفتم تو مهربونی همتا نداری چند شب پیش یه اتفاقی برام افتاد که حسابی منو بهم ریخت تا صبح بی صدا گریه کرد صبح که شما از خواب بیدار شدی چون خیلی بی حوصله بودم فورا برات سی دی خاله ستاره روشن کردم تا شما سرگرم بشی و منم شروع کردم به زار زار گریه کردن شما یهو متوجه من شدی و با تعجب بهم خیره شدی الهی قربونت برم نمیدونم از کجا فهمیدی که سخت بهت نیاز داری اومدی جلو و دوتا دستای کوچولوت حلقه کردی دور گردنم و منو عرق بوسه کردی وای فقط خدا میدونه تو چه حالی بودم ولی وقتی شما اینکارو کردی یادم رفت مشکلم چی بود و بیخیال این دنیا لعنتی شدم ممنون عزیزترینم

دخترم شمارش و بلد شده و فقط کافی ما بگیم 1 تا دخملی فورا بگه 2 . 3 . 4  از اندامها  : چشم . بینی . لب و دندان .دست و پا رو میشناسی قربون برم شیرین زبون از روی پکیچ که بهت یاد میدم بیشتر مشغول پاره کردن کارتا میشی شیطونم اما با این وجود میدم دستت تا برات عادی بشه و شاید یه زمانی تونستم بهت یاد بدم

دیشب داشتم مجله میخوندم یهو دیدم شما داری با ذوق جیغ میزنی عمه عمه !!!!!!!!!  موندم که چی شده دوباره فیلش یاد هندوستان کرده که متوجه شدم خانمی عکس دختر اکبر عبدی المیرا عبدی رو با عمه خانم خودش اشتباه گرفته البته ناگفته نمونه که بی شباهتم نبودن خلاصه مجله رو از من گرفتی و کلی بوسش کردی نازنینم

 

چند وقتیه که افتادم توی فکر و تصمیم گرفتم به دخترم شیر پاستوریزه بدم بعد از تحقیق نتیجه گرفتم که اول شیر ساده بهت بدم بنابراین به بابایی که در شرکت لبنیات مانی ماس کار میکنن دستور دادیم که شیر تازه بیارن بابایی بیچاره هم اطاعت امر کرد خلاصه همه چی اماده کردیم و 3 شب پیش برات شیر گرم کردم و ریختیم تو شیشه و خیلی خوشحال دادیم دستت شما هم با هیجان گرفتی اما همین که مزه کردی حالت بهم خورد و شیشه رو پرت کردی !!!!!! منم خیلی اصرار نکردم گفتم شاید نتیجه معکوس بده و کلا بدت بیاد شب بعدم دوباره امتحان کردم اما نتیجه نگرفتم حالا موندم چکار کنم میترسم شما هم مثل من و بابایی که اصلا شیر نمیخوریم نخوری و این خیلی بده !!!

 

 

 

 

 

 

 

.: آوینا عسلی تا این لحظه ، 1 سال و 3 ماه و 17 روز و 7 ساعت و 23 دقیقه و 28 ثانیه سن دارد :.

 

 دخترم...

هر چیزی دلیلی دارد
و هر وجودی ، هر بودنی... هرهستی علت میخواهد ....
 

و دلیل بودن من تویی ..........
 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامانی کسرا
22 بهمن 92 21:39
شیر بدون لاکتوز بهش بده! کسرا زمانیکه ایران بودیم،شیر دامداران میخورد من خیلی ازش مطمئن بودم واست خصوصی مینویسم در مورد سوالت چشم سودابه جون منم حتما براش دامداران میگیرم مرسی از همفکریت ممنون فدات شم
الناز
23 بهمن 92 13:37
سلام خانمی خوبین ببخشید واقعا معذرت میخوام....اگه میشه منو ادد کنید تا تو نی نی گپ هم باشیم.....مرسی...اویناجونم دوست دارم فرشته کوچولو نی نی خانم شیر بخور عزیزززززززززززززززم سلام گلم خواهش خانمی چشم با کمال میل مرسی از توصیه خوبت خاله جون
مهشید مامان مهتا
23 بهمن 92 14:28
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 تاج:1500 تگ سفره هفت سین:هرعدد 700 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.blogfa.com
معصوم/مامان جان جان فاطمه
23 بهمن 92 14:35
قربون دل ماماني چرا غصه داري عزيزم تو زندگي همه خلاصه ريز و درشت يه مشكلي هست حالا خدا رو شكر ما اين فرشته هاي ناز رو داريم كه حداقل مايه اسايش روحمون باشن فداي دخملي باهوش ، 1 2 اوينا بگو خاله خب شقايق جون مدل شير رو عوض كن من به فاطمه كنار شير خشك شير پر چرب دامداران ميدم پگاه و ميهن هم خوبن خدا نکنه فدات شم معصوم جونم والا یه مدته نمیدونم چمه خل شدم روحیه ام خیلی حساس شده یه موضوع کوچیک حسابی بهم میریزتم همون شب مذکور که خدمتتون عرض کردم دوستم یه فیلم برام فرستاد که با دیدنش اعصابم خورد شدو قاطی کردم و از اونجایی که تو دست بالم کسی رو نداشتم با یه جمع و تفریق ساده سجاد و برای مشاجره انتخاب کردم اون بیچاره هم خوابش میومد این شد که من دق مرگ شدم که نتونستم یجوری خودمو خالی کنم حق با شماست الان که فکرش میکنم نمیدونم قبلا به چی دلخوش بودیم چشم حتما بهش شیر دامداران میدم ممنون از همفکریت و حس ارامشت دوست خوبم
سعیده مامان آرتین
24 بهمن 92 15:35
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ خوووووووووووفي؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##من##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ______________ _ ______# #__________#_آپ کردم نمي خواي بياي ببيني؟ __ # _#_________#____بدوووووووووووو بياااااااااااا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____*_*________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__اومديااا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ ___#_# نظر يادت نره
سعیده مامان آرتین
24 بهمن 92 15:35
ای جونم چه خانمی شده تو خوشگلم،خیلی وقت بود سر نزده بودم ممنون عزیزدلم خیلی لطف کردی که به ما سر زدی
سارا مامان محمدرضا
7 اسفند 92 13:51
وای عزیزدلم خدا نکنه ناراحت باشی. چه دخمل مهربونی داری آفرین به آوینا جون که مونس مامانیشه. ایشالله همیشه شاد باشی. آفرین به دختر ماهم که این همه چیز جدید یاد گرفته. ماشالله باهوشه. ممنون عزیزم فدات همچنین شما مرسی خاله جون مهربون
سارا مامان محمدرضا
7 اسفند 92 13:55
وای آوینا جون هم شیر پاستوریزه دوست نداره؟؟؟ م.رضا هم بدش میاد! وای چیکار کنیم با این بچه های بد خوراک؟؟؟؟ حالا من خودم شیر میخورم. باباش کمتر ولی این بچه هیچی. جدیدا که شیرخشکم بدش میاد! خخخخخخخ متاسفانه نه دوست نداره من اخرش دق میکنم عزیزم محمد رضا جونم مثل آوینا هست