آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

اعتراف

1392/4/27 17:33
نویسنده : شقایق
255 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام اعتراف کنم که دیگه کم کم داره به این دختری و بابایی حسودیم میشه ...
من از صبح کلی ناز و غمزه خانومو میخرم تا بلکه لبخندی نا چیز عنایت فرمایید  . . .  اما دریغ ....  انوقت عصر که میشه و اقای پدر  تشریف میارن به محض اینکه میگن سلام دخترم ....سلام عزیزم ... خانوم دهنشان را تا بنا گوش مبارک باز میکنن  و اینقدر ذوق میکنن و دست و پا میزنن که به سرفه و سکسکه میافتن .... بعد هم مثل یه دختر خوب اروم و بی صدا میخوابه و کلی برای باباش حرف میزنه (احتمال زیر اب زدن مامان هم میره) واقعا که... 

این دختره هم خوب فهمیده چکار کنه ...
باشه خانوم آوینا فردا صبح هم میشه و بابا جون باز هم میره سر کار و من میمونم و شما 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پويا كوچولو
7 اردیبهشت 92 21:15
سلام آوينا جون چه دخمل نازي خيلي از ديدنت خوشحال شدم بازم ميام ديدنت، تو هم وقت كردي حتما بيا به ديدنم