آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

به بهانه 14 ماهگی

1392/10/9 18:36
نویسنده : شقایق
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دلبر شیرینم ماچ

عزیزدلم این روزا حسابی دلبری میکنی کلی هم به مامان شقایق وابسته شدی نفس من  از حوضه دیدت خارج بشم گریه میکنی گاهی احساس خوبی بهم دست میده اخه منم خیلی بهت وابسته ام یجورایی جونم به جونت بسته عزیزم

تازگیها یاد گرفتی همونجایی که نشسته ای صورت خوشگلتو برمیگردونی به پشت سرت نگاه میکنی بعد به من و میگی دالی

الکی دستت میذاری رو گوشت و خیلی جدی میگی الو سجاد خودتم میگی نیست به من زنگ بزن

خیلی بانمک میگی مامان و پشت سرم میای خیلی هوای منو داری اگر ببینی دارم ظرف میشورم فورا میای گریه میکنی و دستور میدی که از اشپزخانه بیایم بیرون دختر نازم میخواد همش کنارش بشینم و بازی کنیم چشمک

تا بهت میگم آوینا بریم آب بازی میدوی تو بغلم و میگی اب با معمولا شبا میبرمت حمام تا راحت تر بخوابی

عاشق تبلیغ molfix هستی و کلی ذوق نی نی ها میکنی و باهاشون میرقصی وقتی هم تموم میشه میگی تموم؟؟؟؟

ازت میپرسم بع بعی چی میگه میگی بع میپرسم پیشی میگی میو میپرسم دهنت نشون بده دستتو تا مچ میکنی تو دهن خوشگلت گلم تشویق

یکم از غذا نخوردنتم بنالم شاید سبک شدم تازگیها تا ظرف غذا رو میبینی در میری وقت تمام

قبلا وقتی شاکی میشدی میگفتی عمه هنوزم میگی اما خیلی کمتر الان وقتی چیزی رو میخوای میگی شبنم تعجب بله ظاهرا بنده هم به عنوان والده شما هیچ نقشی ندارم

به پستونکت خیلی وابسته شدی اگر نباشه محاله بخوابی شبا پستونک میخوری روزام شیر

الانم بیدار شدی میگی مامان دالی نیشخند زودتر برم تا خودتو از تخت نداختی پایین عکسا رو بعد میذارم

 

 

اینام هدیه های خاله شبنم مهربونه

اینم ظرف غذای دخملی که اینترنتی سفارش داده بودیم و تازه به دستمون رسیده بنظرم خیلی چیزه مناسبیه مخصوصا برای وروجکای شیطونی مثل آوینا

..

 .: آوینا عسلی تا این لحظه ، 1 سال و 2 ماه و 5 روز و 9 ساعت و 19 دقیقه و 27 ثانیه سن دارد :.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی کسرا
12 دی 92 2:04
چه دختر مهربونــــــــــــــــــــــــی ای خداااااا بیا یه بوس بده خدا حفظش کنه شقایق جان،ماشالله همیشه خوب و خوش باشید فدات عزیزم خاله سودابه جونم ممنون نازنینم خیلی لطف داری همچنین شما و گل پسر نازم
سارا مامان محمدرضا
13 دی 92 2:55
صد آفرین به دختر گلمون که اینقدر خووووب حرف میزنه! آفرین آوینا جون. کیف کردم. ممنون خاله جون مهربون لطف داری گلم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
14 دی 92 14:43
عروسك من دوست دارم واي من هم عاشق اين مامان بابا گفتنشون هستم پس خانم كوچولو ناناي هم ميكنن اين ظرف غذا فرقش با بقيه چيه عزيزم/ فدات گلم ما هم عاشق شما و جان جان هستیم حق با شماست لحظه نابی هست عزیزدلم این ظرف مخصوص بچه هاست وقتی خمش کنی خودش برمیگرده بالا و چیزی که داخلش هست بیرون نمیریزه اگر خواستی بهم خبر بده اینترنتی برات سفارش بگم عزیزم
مامانی کسرا
18 دی 92 23:52
به به چقدر ظرفش قشنگه،چقدر خودش قشنگه ممنون عزیزم قابل شما ناداره البته ظرفه دخملی هم دوست اقا کسرا جون خودمه
مامانی کسرا
18 دی 92 23:53
دختر اگه دلبری نکنه که دختر نیست اونم این ملوسکاونم دختر ما که خیلی ناز داره لطف داری خوشگلم
مامان محمدصدرا
20 دی 92 1:16
الههههی عسل خاله که اینقده خانوم و نازه. شیرین زبونم انشاالله خدا شما رو از چشم بد حفظ کنه ممنون خاله جون مهربون فدات عزیزذلم ممنون همچنین شما رو گلم