آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

دلنوشته ای از مامان برای اوینای عزیزم (6)

1392/9/20 12:00
نویسنده : شقایق
245 بازدید
اشتراک گذاری

شب برای من ,

روز برای تو

تلخی برای من ,

شیرینی برای تو

خار برای من ,

همه گلها برای تو

شادی برای تو,

غم برای من

همه چیز برای تو,

هیچ چیز برای من

دنیا برای تو, توهم برای من ................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمدصدرا
26 آذر 92 12:03
انشاالله همیشه شادی و سلامتی و روزای روشن برای هر دوی شما باشه ممنون دوست خوبم از دعای زیبات فدای قلب مهربونت
سارا مامان محمدرضا
26 آذر 92 14:46
بسیار زیبا. سالم باشید همیشه. ممنون عزیزم لطف داری
سارا مامان محمدرضا
26 آذر 92 14:49
خصوصی دارید. ممنون الان بهت سر میزنم جوابتون به خصوصی میفرسم
مامان ایمان
29 آذر 92 2:12
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ پیشاپیش یلدا بر شمامبارک مرسی عزیزم ممنون همچنین شما
مامانی کسرا
30 آذر 92 11:27
به به چه مامان مهربون در عین حال خودخواهی مامانی خانم دنیا مال خودت منم مال خودم این جواب آوینای ملوسک بود خوش باشی شقایق عزیزم وای کلی خندیدم مرسی دوست خوبم ممنون عزیزم خیلی لطف داری