آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

اطلاعیه

1394/3/12 11:45
نویسنده : شقایق
869 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همراهان همیشگی محبت

ممنون از حضورتون توی این مدت

بنا به دلایلی مایلم از این به بعد وبلاگ دختر نازنینم آوینا رمز دار شود دوستانی که تمایل به بودن در کنارمون دارند بهمون اطلاع بدهند ما در خدمتشون هستیم .

 

مراقب خودتون و فرشته های نازنینتون باشید دوستون داریم و به خدا میسپاریمتون بای بای

پسندها (2)

نظرات (5)

سما مامان فرشته ها
22 خرداد 94 10:50
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره راستی شقایق جون رمز ها رو هم به من بده لطفا
شقایق
پاسخ
سلام چشم عزیزم حتما براتون میفرسم
سما مامان فرشته ها
25 خرداد 94 14:24
سلام عزیزم مطلب گذاشتم نظر یادت نره
شقایق
پاسخ
سلام سما جون چشم
مامان سمیه
4 تیر 94 3:24
سلام مامان آوینا جان... خوبی؟ خدا نی نی نازتو برات حفظ کنه... نازش کن به من هم سر بزن خانوومی
شقایق
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم چشمممم حتما
مامان مینا واسرا خانوم
16 تیر 94 23:19
سلام خاله..میشه شما هم تو وبلاگتون ادرس وبلاگ مارو تو وبلاگتون ثبت کنین؟؟؟؟ماهم نظر بدیمو پسند کنیم شما هم؟؟؟؟؟
شقایق
پاسخ
سلام چشم من در اولین فرصت در خدمتتون هستم
آبجی نگار
16 مرداد 94 23:56
زمزمیدید؟؟؟؟؟؟