آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

حامی همیشگی

1394/3/4 16:23
نویسنده : شقایق
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنینم

دیشب یه حرفی زدی که هم من خوشحال شدم هم یکم رفتم تو فکر !

شما عاشق موتور سواری هستی و معمولا وقتی عصر اماده بیرون رفتن میشیم ازم میپرسی با چی میریم اگر جواب من موتور باشه کلی ذوق میکنی و اگر ماشین شاکی میشی

دیشب بعد از گردش طولانی مدت وقتی نزدیک خونه شدیم و شصتت خبردار شد و گفتی مامان جون به بابا بگو نریم خونه !!!!!!!!!!

دختر خوشگلم من چه نفس بکشم چه باشم چه نباشم همیشه همیشه پشت سرت ایستادم و حامی همیشگیت هستم

اونشب خیلی خوشحال شدم که منو حامی خودت دونستی اما نگران شدم که چرا خودت به بابا نگفتی اخه اگر خودت با کلام شیرینت به بابایی میگفتی محال بود نه بشنوی

پس بهتره اینجوری بگم که بابا سجاد مهربون و من همیشه حامی شما هستیم عزیزممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)