آوینــــــــا عسلیآوینــــــــا عسلی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

✿بهونه زندگی من آوینا✿

روزای اردیبهشتی

1394/3/4 16:12
نویسنده : شقایق
646 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شیرین تر از عسل مامان گدادششش 

نازنینم توی 30 ماهگی حسابی شیرین کلام شدی و با حرفای قشنگت همه رو متحیر میکنی اخه پر از فهم و درایتی ماهکم من افتخار میکنم به داشتن دختری به پاکی فرشته ها هر جا میریم با کارای زیبات همه عاشقت میشن و کلی ازت تعریف و تمجید میکنن و من روی ابرا سیر میکنم و خدا را شکر میکنم برای داشتنت بودنت ایشالا چشم بد ازت دور باشه طلایی خانمم

عاشق شهربازی هستی و از بازی سیر نمیشی و متاسفانه در بیشتر موارد با گریه از شهربازی بیرون میایم باور کن امتحان کردم ساعتها اونجا بودیم و تا تعطیل شدن شهربازی صبر کردیم و ما با ذوق شما به هیچان اومدیم اما دریغا باز شما با اشک با شهربازی خداحافظی کردی گلم که البته همه بچه ها همینجوری هستن مرواریدم تا بچه هستی بچگی کن

وقتی میخوای خودت برای ما لوس کنی یا اینکه حوصله انجام کاری نداری میگی من خسته ام بیا بگلم کن      

عاشق کیتی و رنگ صورتی و کیف هستی دخترونه دخترونه  

چند روز قبل بابا رو صدا کردی میگی سجاد من اب میخوام زود باش تعجبقه قههوروجکککککک

دیروز خیابون بودیم ازم پرسیدی کجا میریم گفتم پاساژ کار داریم گفتی ببین من میخوام برم شهربازی !!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)